The Ritual Process

Idag skiner solen igen men ändå känner jag mig lite sliten och orkeslös. Jag antar att det snart är "den tiden i månaden" och då kan jag bryta ihop för vad som helst. Eller rättare sagt, för inget alls :p Sitter här med tårar i ögonen, varför? No idea... Så är det... Och så saknar jag LJ lite extra mycket när jag känner såhär och då blir det bara pannkaka av alla mina storslagna planer.  Men jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och gräva ner mig i lite läsning om ritualer tror jag och rensa hjärnan från allt onödigt.

Jag tänkte bara skriva också att jag är glad att jag inte varit någon skitunge som kastat snöbollar på tåg och okända människor. Jag är glad att jag hade (och har!!) lite mer respekt än så....

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback