I was aiming for the sky

Tillbaka i korta naglar och det känns faktiskt ganska skönt. Fast nu ser mina naglar ut som skit men det blir nog bra snart. Har just sett på Melodifestivalen och tyvärr vann ju Anna Bergendal. Som jag tippade att hon skulle... Och nu är jag inte en sån som sitter och klagar även fast man inte själv röstade utan jag skickade faktiskt in och röstade på Salem. Ah, hur som, jag tål tyvärr inte Annas röst och det känns inte så lockande att titta på Eurovision längre faktiskt.

Vad ska man hitta på nu då?! Kanske ska slöglo lite på Grease eftersom det inte verkar vara något vidare på TVn.



Fast egentligen borde jag väl försöka sova bort min förkylning men jag orkar inte :p
Naah, nu blir det film...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Salem fick min röst med! Han borde ha vunnit!

2010-03-14 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback