And away we go...

Ja mina kära vänner, nu kommer ni inte höra av mig fören efter helgen. Imorgon väntar en hektiskt dag med jobb, skola och åter jobb innan jag beger mig hem till föräldrarna på kvällen. På fredagen får jag sjuts med pappa in till Bromma sen bär det av till UMEÅ! Jiha, vad kul det ska bli...

Men som sagt, jag lämnar datorn hemma, orkar inte släpa på den och vad ska jag egentligen göra med den då jag mest ska umgås och festa där uppe i norr? Ja, det hade väl varit för att Skypa men detta blir ett bra test för mig. Jag måste klara att inte se ansiktet så en helg och jag måste klara att vara stark om detta ska funka.



Nope, so long alla! Ha en trevlig helg så ses vi snart igen..
Natti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha så kul Elin!! :D:D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback