We will still be

Min dag började med frukost på sängen som Elin och Jocke hade fixat. Så fint med ljus och hjärtformade gurkskivor :) Lite senare blev jag uppvaktad med sång över Skype, you make me so happy, innan det var dags att gå till jobbet där jag fick en nybakad bulle och kaffe... Stressade hem efter passet och började förbereda tårtor. Mamma, pappa och syster kom vid halv 2 då de hjälpte mig med det sista så att jag kunde byta om. Det var väl tur det för annars hade jag aldrig hunnit!!!

Vid 2 kom Jessica, Linnéa, Yennipher och Martin för att gratta och jag fick fina och gulliga presenter. Fick även använda min nya vattenkokare som jag fått av E och J på morgonen. Cupcaksen (hehe) blev mycket lyckade och tårtorna vart fina. Efter ett tag kom Jennie förbi och bjöd på Grease is the world och lite smycken... Vår film!!! Så fick jag ju också ett skärp, nya glasögon och en jättefin tröja av familjen. Tyvärr fick jag dubbla vattenkokare men jag ska till Åhlens och spana imorgon...
Jag är lyckligt lottad!

När alla hade begett sig hemåt satte jag mig för att glo på TV och kände mig lite ensam innan E och J kom hem efter en utflykt...
Det var en lyckad dag och jag är numera en glad 23-åring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback