Theres nothing you can’t do

Idag tog jag en härlig sovmorgon och en lång frukost. Alldeles själv. Det var mysigt för en gång skull och jag satt med kaffe och mackor och tittade på Sex and the City. Men sen kommer ju tänkandet igång och då kunde jag inte sitta där längre utan var tvungen att ta tag i saker. Ska inom kort ringa ett par samtal sedan ska jag knata ner till banken, måste beställa ett nytt VISA-kort. Mitt börjar se för använt ut och snart funkar det nog inte längre så det är dags. Ikväll blir det jobb, som vanligt... Men det gör underverk i min plånbok och det behövs med en telefonräkning som inte är att leka med. Men vad gör man inte för kärleken :p Fast jag är ju student så jag ska kolla upp om det inte finns något billigare alternativ.

Nope, nu ska jag ringa lite...
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback