On the cover of a magazine...

Trots att min plånbok inte är allför välfylld just nu drömmer jag mig bort, någon månad sådär då jag kanske kanske kan införskaffa ett par nya skor... Och även om jag är en skoälskare fylls min garderob av alltför många svarta skor så nu ska det bli ordning på detta. Har lovat mig själv att nu är det bara andra färger som gäller ett tag för visst är det lite kul med en färgklick ibland:)

Å just på detta temat hittade jag ett par skor på Nelly.com som bara är så jag och som jag inte kan få nog av... Cravings! Hoppas att denna månad går FORT :p



Nu ska jag sova. Tröttheten och lite huvudvärk smyger sig på...

Natti!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Riktigt snygga skor, kan du unna dig dom så gör det!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback