I can feel it!

Nu ska jag sova men det är ju inte alltid man har lyxen att använda mors och fars trådlösa internet som fungerar ljusår snabbare än min doink så det gäller att passa på. Iaf inte tills nästa gång jag är på besök :p

Idag har inte många fingrar lyfts.
Efter att ha kommit hem inatt och somnat sent blev det en sen morgon också. Vid 13 kom jag och mamma iväg till Kvantum och sedan på en snabbvisit hemma hos moi och Elin för att hämta lite papper och packa upp väskan. Imorn ska jag till en neorolog som ska försöka skriva ett intyg åt mig att skicka in till försäkringsbolaget. Får se hur det går men man måste ju börja någonstans...

När vi kom hit igen fikade vi en snabbis och sedan vet jag inte riktigt vad som hände? Jag bänkade mig framför datorn och mamma städade bort lite jul. Pappa kom hem efter att ha kört bror till skolan. Sen blev det god middag, Sportspegeln och Damernas Detektivbyrå innan jag hamnade i min nybäddade säng.
Imorn ringer klockan tidigt. Natti!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! Visst är det skönt med en slapp söndag? Är nog min nya favoritdag! Visst är Damernas Detektivbyrå en helt underbart färgglad serie? LOVE IT!



Kram

2010-01-10 @ 23:43:54
Postat av: Elin --> Mikaela

Söndagar är mkt bra :)

Jamen visst!! Så härlig :D Saknar Sydafrika när jag ser den.. Uh ah ah :)

2010-01-11 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback