Caught in...

Jahapp, nu var det dags att sove tror jag minsann. Tenan känns väl så klar som det kan kännas, man är aldrig nöjd och jag försöker jobba med mitt inte alltför akademiska språk men jag hoppas att det går framåt. Ännu har jag inte bestämt om jag ska ta med tentan och lämna in eller om jag ska skicka den senare under dagen via mail. Vore ju faktiskt skönt att ha lite extra tid att titta igenom så man kanske ska uttnyttja detta när man faktiskt får? Klockan ringer 5 imornbitti. För sista gången på mycket länge!!! :) På tisdag börjar Socialantropologi II och då blir det inga tidiga dagar på iaf några veckor...

Åh, livet känns alltid på topp när man har lämnat in sin tenta. För några timmar behöver man inte tänka på funktionalismen, Malinowski, böcker eller begrepp. Dessutom verkar den nya kursen än mer intressant!! Håll tummarna för att jag är en av de första till kvarn och får läsa Communication and aesthetics, skulle ju passa mig som blivande museitant perfekt...

Näe, sova var det!! Natti!

Och tack för alla fina kommentarer.
Det är sådana som får mig att inse att jag aldrig är riktigt ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback