As we walk in fields of gold...

Tentan inlämmnad, pju....

Tre noteringar såhär en fredag...

1. Jag hade inga kaffepengar idag och jag var så otroligt sugen där jag satt på tåget. Attans tänkte jag... Men gissa vad?! Jag hade visst en gratis kaffe på 7eleven.... Oh, thank heaven :p
2. Det var ju hur vackert som helst påväg från tunnelbanan till skolan imorse. Det var fortfarande mörkt och träden var täckta av snö... Vackert!!
3. På radion sa de: "Alla pendeltåg ska gå som de ska dock är avgången 7 nånting nånting från Västerhaninge till Nynäshamn inställd och avgången 7 nånting nånting från Nynäs till VH är inställd". Trevligt att tågen på Nynäsbanan också räknas in i kategorin alla pendeltåg. Eller?!?!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback