Alone with my own thoughts....

Jag brukar sällan använda ordet hata men det här är ett stort undantag för det är så att jag har kommit fram till att jag hatar att vara ensam. När jag är ensam kommer alla tankar flygande och jag kan inte ta mig ur dom hur jag än försöker. Dessa tankar får mig att bli ledsen, för det är nästan aldrig några roliga små funderingar som rör sig i mitt huvud när jag ligger ensam i soffan. Näe, det är sådana som gnager och som jag egentligen vet inte är sanna men som jag för allt i världen inte kan koppla bort. Det känns lite smått patetiskt att jag som snart är 23 inte skulle kunna vara ensam. Jag vill ju kunna ro om mig själv och inte vara så beroende av andra för mitt eget välmående. Jag vill inte dra ner andra genom att jag själv får svackor när jag ligger och gråter hela tiden.
Så nu har jag lovat mig själv att det inte får vara såhär längre och att jag ska ta itu med detta!!! Är det någon som har något bra förslag?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är ju inte alltid så lätt o vara pigg och glad när det är mörkt när man vaknar och mörkt innan man ens har börjat tänka på middagen. Det brukar ju alltid kännas bättre när solen lyser lite :) Vi får försöka hitta på nånting allihopa snart! :) Jag finns här, alltid <3

2010-01-13 @ 18:35:03
Postat av: Jennie

Leka någon dag?? puss o kram

2010-01-13 @ 21:05:57
Postat av: Mickan

Man måste få vara ledsen ibland. Och Verkligen vara ledsen. Jag tror du, liksom jag, känner pressen att man ska vara glad utåt hela tiden. Man drar inte ner andra i skiten bara för att man är ledsen, de runt omkring en ska hjälpa en när man mår så. Det får man inte glömma.



Självklart måste man själv göra något åt saken när man är ledsen HELA tiden under en lång period. Mår du bra av att umgås med folk? Umgås med folk då! Men om du blir ledsen så fort du är ensam så kanske det finns något att jobba på där under. Att vara ledsen så fort man är ensam och ogilla att vara ensam är två skilda saker.



Lite tankar bara. Vi får ses snart alla tjejer. Saknar er.

Postat av: Elin

Tack tjejer för att ni finns där... Ni är guld!!

Jennie, klart vi ska ses..Nästa vecka?

Och Mickan och Jessica... Håller med till 100%, snart ska vi skrapa ihop något... Har ju en födelsedag snart att fira :p

2010-01-14 @ 13:27:52
Postat av: Jennie

Yes, går i skolan mån-ons. Men kvällarna är nog fri, ej tis dock. Men annars är jag "ledig". Så nått ska vi få in, mycket snart!!!

2010-01-14 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback