You're the storm that I believe in...

Tentan är avklarad och jag tänker ta några välförtjänta dagar ledigt från allt vad plugg heter. Det känns ju som att det har varit allt jag gjort på sistone, plugga. Och att jobba såklart... Funderade på att köpa hem en tidning från jobbet idag men så slog det mig, tidningsleveranserna är inte fören på torsdagar (en liten yrkesskada kanske :p) och jag har redan bläddrat igenom de flesta så jag tror att det får vänta. Sätter mig och glor på TV när jag kommer hem istället. Det är ju tydligen sprint med Emil Jönsson idag och när sambo är hos pojkvän kan jag passa på att sno TVn för att titta OS ;)

För första gången på länge känner jag mig lugnt ledig och det behövs ibland.
Och en utgång kanske?! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback