Utkast: Feb. 5, 2010

Snart är det jobb och eftersom Sex and the City börjar närma sig jobbiga tider tänkte jag istället fördriva tiden med en lista... Here you go:

1. När gick du upp idag?
Klockan ringde 7.00. Hräligt att det börjar bli lite ljusare nu:)

2. Diamanter eller pärlor?
Hm, it all depends men jag får nog säga diamanter i alla fall..

3. Senaste filmen du såg på bio?
The Imaginarium of Doctor Parnassus, got to love Heath...

4. Favorit-TV- program?
Alla program där man lär sig något eller får insikt, vilka det nu kan vara :p

5. Vad åt du till frukost?
Apelsinjuice, 1 macka med Philadelphiaost och gurka och 1 rostis med Skagen. Och massa citronté.

6. Vad är ditt andranamn?
Johanna

7. Din favoritmat?
Indisk mat slår allt!

8. Vilken mat gillar du inte?
Jag är nog nästan allätare...

9. Favoritchips?
Cream Cheese chips... (Did I mention I love cheese?!?!:p)

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Gavin DeGraw funkar vid alla tillfällen!

12. Favoritmacka?
Måste var onyttig och säga rostat vitt bröd...

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Respektlöshet

14. Vilka är dina favoritkläder?
Oj, här satt jag och tänkte länge och jag kom inte på något speciellt, gillar dock mina koftor.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Nya Zeeland

16. Favoritklädmärke?
Don't really know much about that...

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Vadå, jag har ju nästan inte ens börjat ännu så sånt har jag inte funderat på...

18. Favorittid på dagen?
Morgnar då man inte har en tid att passa...

19. Var är du född?
Huddinge Sjukhus

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Utförsåkning

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola!

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morronmänniska...

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inte för tillfället

26. Vad ville du bli när du var liten?
Dansare tror jag...

28. Varit i Afrika ?
Jepp :)

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

30. Varit med om en bilolycka?
Buss, och det var scary...

31. Favoritdag i veckan?
Söndag

32. Favoritrestaurant?
Ingen speciell

33. Favoritblommor?
Vitsippa

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
TacoBar

35. Äger du en cykel?
Nej.

37. Läggdags?
När jag är trött...

38. Senaste personen du delade en middag med?
Elin och Jocke

39. Vad lyssnar du till just nu?
Inget

40. Favorit färg
Röd

41. Hur många tatueringar har du?
Inga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback