Even the best fall down sometime

Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev något nytt... Sista tiden har varit ganska hektisk...
Fredag: hemma hos mamma och pappa och käkade indisk mat, så himla gott!! Det var en variant av indisk mat som Debbie i Sydafrika lagade och det får mig att minnas lite. Mamma och pappa fick en kokbok Cape Malay och vi ska göra nåt ur den snart.. Yummy!!
lördagen jobbade jag kväll innan jag skyndade mig hem och Jessica och Linnéa kom över på lite mat och jättegod fruktsallad som tjejerna kom med... Sen blev det gurka och dipp framför Heartbreak Hotel. Härligt!!!
söndagen var det jobb sen kom mamma, pappa, farmor och syster på lunch. Blev god lax med potatis och några goda såser. Till efterrätt blev det konserverad frukt och grädde. Kul att farmor till slut kunde se min lägenhet, hon är så gullig min farmor... Sen blev det jobb igen på kvällen.
I måndags var det skola på morgonen sen blev det lunch med Fia i stan innan vi tog oss hem med försenade pendeltåg. Som tur var har Nynäsbanan inte drabbats något *peppar peppar ta i trä*. Jobb på kvällen.
Tisdag: Skola på morgonen med seminarium och föreläsning. Sen vart det lunch med Elin, båda vii hade suktat efter McDonalds ett tag så en QP Cheese med Cola och pommes satt perfekt. Blev ett besök hos läkaren och sen mötte jag upp pappa för att hämta mina nya glasögon. Ni får snart se bild men mamma och syster vet inte hur de ser ut än, blir en överraskning så jag tar bilden sen :p
Igår var jag tvungen att jobba på morgonen för båten var försenad och så... Kom hem, pluggade lite och mötte Jessica vid Puls och Träning där Linnéa jobbar. Blev tyvärr inget gymkort då bindningstiden var ett år och jag inte vet hur länge jag blir kvar här. Sen vart det mer jobb.
Sen har jag och Elin försökt träffas lite också med mindre lyckat resultat :( We are to busy ladies...

Nu på morgonen har jag:
Bestämt tid hos arbetsterapeuten, anmält mig till blodgivning samt anmält mig att ge pengar till Läkare utan Gränser varje månad.
Nu ska jag klä på mig...

Kommentarer
Postat av: nelly

hallåå jag vet visst hur dom ser ut ;) remember?

2010-02-04 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback