Its been a long night in New York City

Vad skönt det var att bara sätta sig och glo framför TVn ikväll när jag kom hem... Har inte gjort det på ett tag och efter 3 timmar i soffan var jag trött nog att bege mig till sängen. Och visst är det svårt att hålla ögonen öppna men jag tänkte skriva av mig lite...

Idag var det kaos i tågtrafiken, som vanligt. Det tog mig över 2 timmar och 30 minuter från dörr till dörr, suck. Och det är snart den tiden i månaden så under hela färden var jag sugen, sugen på nåt men jag visste inte vad. Köpte lite salta nötter men det var inte rätt, en söt Frosh (måste ju testa) men det var inte heller det jag sökte. Hm, kom hem och åt lite mat sen blev det kaffe, inte heller det helt rätt. Popcorn kanske? Näe, de blev brända och det var inte mitt fel, påsen fick spatt i micron och ville inte snurra ordentligt. Så nu ligger jag här och är sugen på något att äta men jag har ingen aning om vad. Jaha...

På tåget hem idag kände jag mig pratig så jag ringde faktiskt upp Dylan i SA. Det var kul att prata med honom och han är så härlig! Vad skoj vi har haft det:) Jag saknar!!! Det blev en 8 minuters pratstund innan det bröts och det var väl lite tur för min ekonomi ;p

Sommaren 2007: Jag och Dylan på sightseeing i Stockholm

Nope, nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback