Speak of me gently...

Jes, nu har vi varit på stan som man säger i norr och hört Takida på Söder... :) Jag behövde det för mitt hjärta sjönk en liten bit idag :/

Efter jobbet imorse tog jag och Elin tåget till stan, käkade på Donken (min lilla craving slog till) och sen satte vi oss och väntade i baren. En öl slank ner och sedan köpte vi mer dricka. Men det var sååååå varmt att stå och vänta! Och till slut, nästan en timme senare än sagt kom RÅbert och grabbarna upp på scenen och körde några låtar. Mycket bra och de var inte alls så dåliga live som jag trott.

Elin tycker om RÅberts blick extra mkt och "när han är sådär arg"...




Vid åtta drog vi oss hem för imorn är det tidig dag för mig.
Sussa gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh GUD, jag säger ju det. Vilken man. Å vilken blick. Å vilken bild jag fick till. Åh. Lycklig suck Aw.

2009-09-02 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback