I want to stand with you on a mountain...

Fösökte blogga innan jag gick till jobbet men det gick inge vidare så att jag försöker nu istället.

Det blev som sagt jobb idag även om jag inte hade planderat det... Fick ta Emelies pass och det gjorde inget alls. Hur skulle jag annars komma ut i världen idag?
Dagen har ägnats åt att läsa en massa och städa lite mer.

Nu har jag just avslutat ett Skype-samtal med James borta i SA.
Jag saknar honom så att det inte är sant! Idag regnade det... Hade varit perfekt att få komma in, dyngsur...Ta en varm dusch och sedan krypa in i en mysig famn framför TVn med en kopp té. Jag längtar längtar längtar till den tiden kommer då jag inte behöver sakna att få en kram av honom.

Nu ska vi äta räkor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback