Min helg...

Så, nu har en ny vecka börjat och ett nytt delmoment sätter igång. Helgen då?!
Tenta på lördagen klockan 11. Första delen var löjligt enkel men den andra delen var nog lite trixigare. Ett E fixade jag nog iaf :) Efter det drog jag, Maja och Mirja till Söder och tog en öl. Det blev en till. Och en till. Och sen blev vi bjudna på en shot som enligt killarna var "en riktigt klassiker" från 80-talet. Och sen var det kört. Ingen ordentlig mat och alkohol på det funkar inte, men det visste jag redan :p När Elin kom in var jag redan på G och vi åt på Donken. Förlåt att det inte blev som vi tänkt roomie! :/. Vimsade runt i stan, väntade på tunnelbanor som aldrig kom och sa hej till Mickan. Sen for vi hem och sedan blev det fika sällis och TV innan jag somnade....

I söndags vaknade jag vid 7 efter 4 timmars sömn och jag var minst sagt trött under dagen!! Vi var vi tvungna att komma upp med en plan sedan for jag till familjen för att farmor skulle komma. Vi åt varmrökt lax, romsås och potatis. Och en goooooood blåbärspaj :) Mums. Sen jobbade jag lite och sedan blev det fika hos Emelie... Trevlans. När vi kom hem slocknade jag. Efter lite tänk och skriv.

Idag var det skola och sedan har jag jobbat. Nu ska jag se TV och dricka min juice :)
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback