I've got a feeling

Nu har jag redan varit vaken i nån timme och jag börjar redan känna mig rastlös och speciellt - hungrig!!
Gårdagens tenta gick bra men även om den kändes bra vågar jag inte ta ut något i förskott, jag är väl för rädd för att tro på mig själv? Men tack så mkt för alla lycka tilln :D

Jag funderar på att hoppa in i duschen nu och duscha av mig gårdagen. Gick och la mig vid 3 (när Elin "kom i säng" vet jag inte?!) men ändå vaknar jag tidigt, som vanligt när jag har festat. Berättar om dagen senare...

Nu: dusch och sedan ska jag till familjen <3




Idag är jag extra "saknig", måste kanske låta tårarna rinna ett tag?! :'(

Kommentarer
Postat av: Elin

Sluta häng ut mig i din blogg, hahaha

2009-09-27 @ 11:11:26
Postat av: Fio

Tack för grattiset Elin! Jag är inte så snabb på att svara dock :)

2009-09-28 @ 01:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback