Sept. 19, 2009

För en gångs skull är livet så hektiskt att jag inte har tid och ork att blogga...
Kom hem från en natt hos föräldrarna för någon timme sedan. Nu ska jag plugga lite hade jag tänkt, tentan närmar sig med stormsteg...
Igår var jag och syster och såg Inglourious Basterds och åt indisk mat. En trevlig kväll! Filmen var mkt intresant och otroligt bra gjord och som Tarantions filmer är, väldigt otäck till och från. Men filmen fick mig att tänka och det tycker jag bevisar att det var en bra film :)



Nope, nu ska jag skriva om Clifford Geertz.. Later!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag älskar den filmen :) så himla underbar film och alternativ verklighet. Älskar när hon säger att det här är en judes hämnd,rysningar! lyllo dig som bor i stockholm som får se filmen om coco chanel, den visas inte i Umeå!! :( Kram gumman, saknar dig!

2009-09-21 @ 21:45:44
Postat av: Elin --> Emma

Ja, ju mer tiden går efter man har sett den ju bättre känns den :) Nämen nej.. Kanske går här fortfarande sen när ni kommer ner till Sthlm och då måste vi ju se den isf...!

Saknar dig med, jättemkt!

2009-09-23 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback