And it hurts...

Ikväll är en sådan kväll då jag bara känner mig deppig och saknar James så att jag gråter. Till råga på allt ska ju han envisas att se film hela tiden också och då är han okontaktbar :( Men det är tillåtet att må lite dåligt och vara lite deppig ibland som någon klok sa till mig. Bara det inte blir en vana och något man känner att man inte kan ta sig upp ur. Jag vill alltid vara den där positiva och glada personen som jag för det mesta är. Men ibland vill jag bara lägga mig ner och låta tårarna rinna.

Imorn är nog allt som det ska vara igen, ny vecka och nya saker att ta tag i....

Kommentarer
Postat av: Elin

<3 Kommer snart å möter dej pajas!

2009-09-07 @ 10:04:42
Postat av: Mickan

Man måste få vara ledsen och nere ibland. Det går inte att alltid vara glad och positiv, glöm inte det!

Postat av: emelie

hoppas du vet att vi alla alltid finns här för dig när du än behöver det:) det är bara att hålla ut så kännes det bättre gumman

2009-09-09 @ 17:32:35
Postat av: Elin

Kramkramkramkramkram

Ni är guld...

2009-09-11 @ 11:04:51
URL: http://ailien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback