...and a coffee machine...

Jepp, jepp... Nu sitter jag här med kaffe och är mätt i magen. Ska plugga lite till ikväll för att även om min hjärna höll på att trilla ut efter tre timmar framför datorn i eftermiddags förstår jag vad som står och det är otroligt intressant! Just nu läser jag om Franz Boas som för övrigt museologistudenter kan tacka för kulturbegreppet inom museologi som vi använder. Plus att han är ju ännu mer intressant för att han har jobbat och utvecklat etnografiska utställningar....

Sen ska jag nog slappa framför Freaky Friday (på en lrdag?!?!) med popcorn och choklad. Och förhoppningsvis få sällskap från SA även om jag tycker att han verkar ytterst disträ idag... Jaja, vad vet jag...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback