When life...

Skola på förmiddagen och 100 sidor lästa i boken och jag var vid 13 ganska hungrig, Donken satt bra då ;p Skulle träffa Karro som tyvärr fick förhinder :/ Men det tar vi igen snart!! Men inget ont som inte för något gott med sig... Nu hann jag hem i lagom tid för att hinna prata med James lite, förvälla alla kantareller som supersnälla Mirja försåg mig med samt bara vara.. Och jag som trodde att det skulle bli en sen kväll och ännu en natt som man bara "hoppat" in i?

Men även om det är på detta viset måste jag nog läsa lite till innan middagen...
Later!

Btw, är det inte meningen att när man har hörlurar i öronen ska folk slippa höra vad man lyssnar på för musik på pendeln? Ja. Jag tänkte väl det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback