What is it with you that makes me act like this?

Jag: "Jag mår bra, jag har nog aldrig varit så kär :)"
Elin: "Gulle! Går du på något idag eller? :)"


Ja, idag känner jag mig kär. Babe har hållit mitt humör uppe i mitt hektiska schema och jag vet på något sätt att vi ändå har varandra även om vi inte hörs så ofta. Elin har lyckats få mig att inse det och jag har äntligen kommit till insikt. Han får mig att må bra, bara tanken på honom "gives me smiles" :)


Idag har jag jobbat och sedan varit i stan med Yennipher och Mélanie :) Vi handlade lite inför imorn på ett proppat Buttericks och sedan åt vi god Japansk/Kinesisk/Thailänsk buffé med glass och kaffe till efterrätt :D Kom hemfrån jobbet för ett tag sedan och nu sitter jag här. Ska snart krypa ner i sängen för imorn måste jag plugga sen blir det tjejorna och Jack på kvällen, ska bli kul!

Och Muffin är bra gosig och lite rolig hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback