Söndag

Sitter vid köksbordet med en stor kopp kaffe. Det känns redan mörkt ute och Elin har ännu inte kommit upp ur sängen. Det blev en lång kväll igår och jag och Mél som sov över släckte nog inte lampan i mitt rum fören halv 5.

Inflyttningsfesten igår var mkt lyckad :)
Fick lite presenter av folk som för det mesta var alkoholhaltiga drycker :p Bålen blev bra och det kändes som att folk trivdes och pratade på. Jag sprang runt som en galning mellan folk och det är väl så att vara värdinna antar jag. Sen gick vi till Telegrafen men där var det DÖTT så efter ett tag gick vi och åt världens dyraste tunnbrödsrulle där vid Willys. Jaha, kom hem och snackade lite skit...

Nu har Mél åkt och jag sitter själv i köket. Måste läsa lite idag hade jag tänkt men jag känner inte för det.

Jag vill ha en man att ligga med i sängen och gosa med. Att pussa. Jag saknar dig!!! <3
Och jag saknar Sydafrika!! James skickade just en bild när de sitter i solen och äter lunch. Jag vill också vara med!


Alla rytmer, alla människor, alla värme...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback