See a penny, pick it up...

Sitter här framför datorn och knegar med tentan. Oj vad det är svårt att klämma in allt på så lite plats. Vad är det dom vill ha?! Vad vill de att man ska ta fram och vad vill de att man ska lämna?! Hur många exempel måste man ta med?! Varför måste jag ha konstant spännande huvudvärk? Usch :(

Snart kommer Jennie och det blir pizza och Grease.
Jag älskar Grease och kan alla repliker, har sett den minst 20 gånger (för dansens skull eller hur Jennie :p).  Man blir så glad av musiken. Och vem vill inte vara Sandy i slutscenen och ha en  kille som Danny ;p Fast jag ville nog hellre ha Kenickie :p



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag håller med!! Fast jag tror inte att 20 gånger räcker. Vi har nog sett den fler gånger.. Man blir aldrig trött på den!! I love it!!!

2009-10-28 @ 22:28:16
Postat av: Linnea

Elin, köp diklofenak på apoteket. Alvedon och ipren hjälper inte alls lika bra mot spänningshuvudvärk och diklofenak är billigt och bra också ;) Ta två stycken om du känner att du håller på att få migrän :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback