Saru?!

Det blev inte bio igår. SL har ju ersättningsbussar och det bestämde sig som vanligt för att krångla så att vi missade tåget och då tappade vi lusten, plus att vi redan var ganska slut... Så jag och Elin käkade lite på Kungshallarna sedan for vi hemåt. Åkte till Kvantum direkt och köpte gottis och hyrde film. Kenny Starfighter vart det.



Och det var skönt! Vi var båda ganska slut i skallen så en film där man inte behövde tänka så mkt var precis vad vi behövde :D Och en och en halv timme senare var den slut. Jag begav mig till mitt rum medan Elin var uppe ett tag till ;)

Idag är jag trött!! Har jobbat imorse och nu ligger jag och degar i sängen. Det var en orolig natt då jag inte mådde så bra men det har gått över nu... Saknaden är jobbig ibland!

Nu ska jag slappa lite till och sedan jobba igen...
Later!

Kommentarer
Postat av: marshie.

Haha nice, såg Kenny Starfighter igår :)

Fin blogg btw! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback