Morgon

Jag vaknade av mig själv klockan sju och det var lite svårt att somna om eftersom jag ska upp åtta så här är jag nu... Har en huvudvärk som inte är nådig, det spänner liksom i huvudet och jag är törstig och mår blä. Men det ska vi inte tänka på nu. Det får vi inte tänka på nu...

Muffin har vant sig vid huset. Igår sprang vi runt som galningar och letad efter henne men hon hade gosat ner sig i min säng?! Eh...
På lördag ska jag eventuellt hämta mina saker i Uppsala som snälla Adam tog med sig i flytten ner. Hoppas att vi får det att fungera. Senare idag ska jag till skolan och sedan är det jobb på kvällen. Det bra med denna höstlovsvecka är att det är relativt många bokade vilket gör att man slipper jobba ensam :)

Näe, nu kom Elin hem så nu ska vi käka frukost!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback