I'm having such a good time...

Klockan är 12.30 och jag har redan städat och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Digglistan... Don't stop me now med Queen var med! Jag älskar den låten! Jag tror nästan att det är min favvolåt :)

Igår var jag hos Linnéa och alla tjejer hade lyckats samlas sådär spontant och det var jättekul. Det blev pizza (kebabtallrik för mig som inte var så god :( Arenas slår allt!!!) och sedan satt vi och snackade. Jack sov så sött i Emelies knä. Vid 22 åkte Emelie, Jack och Yennifer hem... Vid 1 gick jag, Mickan och Jessica hem och jag somnade vid halv 2. Trevligt att vakna upp imorse och inte vara bakis även om man gick och la sig mitt i natten :p

I fredags var jag hos Karro i Hägersten och åt lasagne och drack vin och tittade på Idol. Det var mysigt och jag och Elin ska snart vara kattvakt :) Spännande! Det var en trevlig kväll och sedan for jag hem till föräldrarna och sov där.

Nu är det verkligen höst!! Så himla fint att jag ångrade att jag inte hade en kamera med mig när jag gick till jobbet i torsdags... Soligt, röda löv och lite kallt i luften, så har jag alltid drömt om att ha mitt bröllop :)

Bild från när jag och Elin var på prommis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback