I cried for you...

Sitter och läser och nu ska jag snart bege mig till köket för att leta föda innan jag beger mig till jobbet.

Det är intressant hur ett ämne som från början inte alls intresserade mig kan få mig helt fast i en bok enbart för att författaren har gjort ett intressant jobb och skriver på ett bra sätt... Vem hade kunnat tro att jag skulle tycka en bok om Nordirland, politik och religion var spännande?!?! Inte jag i alla fall men nu sitter jag där med näsan försjunken i texten.. Kul :) Man ska aldrig säga aldrig.

Idag på morgonen var det skola.
Det var mörkt ute hela vägen till Stockholm och det började inte ljusna förens jag var tvungen att leta mig ner i Stockholms Universitets korridorer. Typiskt... Kanske finns ett ljusrum här som i Umeå? Vore nog bra om man ska klara att plugga och allt i höstmörkret... Annars blir det lätt att man sitter med té och tittar TV. Fast det kanske man gör ändå :p

Näe, mat var det...
Later!

Btw, av mina kommentarer till förra inlägget att döma har jag lyckats skaffa mig en faslig massa nya kompisar enbart under söndagen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback