Under mitt paraply.... Ply! Ply! Ply!

Jag kom hem på söndagsmorgonen efter det att morgontidningen hade dumpit ner genom brevinkastet.
Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg.

I lördags regnade det hela dagen och klockan 19.00 träffades vi hemma hos Linnéa för lite mat. Mickan var redan där och efter ett tag kom också Yennipher. Hon delade ut lite Party Lite som vi köpt också så nu kan mitt och Elins vardagsrum dofta Kapstadens tågstation. :) Fast de flesta tycker att det luktar killparfym men för mig är det nostalgi!!!

Sen blev det baguetter med ost och köttfärs (eller, det var väl vegetariskt Linnéa?!). Gott!! Vi startade med vinet och sedan blev det lite öl. Provade även glögg med årets smak och den smakade mycket bättre än vad man hade kunnat tro, riktigt god faktiskt!!! Sen vart det lite Mojito också som vi blandade.

Yennipher lämnade oss för att åka hemåt och vi tre återstående blev sugna på utgång. Vid halv 2 var vi framme vid Telegrafen(så skönt att inte bo dit sista bussen går 2!!). Där dansade och sjöng vi och sprang mellan barerna där vi faktiskt varvade med vatten. Det blev en cider och en tequila och mer dans och sjungande innan stället stängde och vi begav oss hemåt.






Men inte innan Mickan och Linnéa hade fått mig att framstå som en skurk när de påstod att jag hade lurat ner dom hit från Övertorneå och Överkalix och nu var Mickan bosatt i Sorunda som ju enligt mig var centralt... Undrar hur mycket vårt sällskap egentligen trodde på men jag har i alla fall inte skrattat så mkt på länge....

Ja, kanske var det som Elin sa, att jag söp bort nägra sorts sorger men vad kul det var :)
Söndagen var seg och en välförtjänt pizza slank ner på Arena....

Later!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tack för en grym kväll tjejen <3

Postat av: Elin --> Mickan

Detsamma <3

2009-11-16 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback