Tankar såhär på en söndag...

Jag: I just keep thinking about you all the time!!
Babe: Don't, that will just make you sad...

Ja, det låter ju nästan som att han får mig att bli ledsen men faktum är att han har rätt. Inte för att han är dum utan för att han tvärt om är så nära mitt hjärta. Varje gång jag tänker på honom blir jag glad och när jag blir glad vill jag vara med honom hela tiden och när jag vet att det inte går blir jag ledsen och då tänker jag mer på honom. Jeez, det är en svår cirkel det där. Men han har rätt!! Jag kan inte gå runt och tänka på honom hela tiden för jag måste leva mitt liv ordentligt här också. Jag vet att vi kommer att vara tillsammans till slut. Och bara för att jag kan släppa honom ibland betyder det inte att jag tycker mindre om honom, det måste jag lära mig...
Och jag är mer än villig att lära mig saker!





Kommentarer
Postat av: Elin

Pajas, du vet vart jag finns även om jag för tillfället är 8 mil bort :p Kramar <3

2009-11-22 @ 22:23:54
Postat av: Mickan

Aww, vilken mysig bild <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback