Skoldag och dylikt

Nyss hemkommen från skolan där det var film samt en föreläsning imorse. Nu är jag tröööööttttt och jag har min himla huvudvärk igen. Vart kommer den ifrån? Hur som ska jag ringa läkare imorn tänkte jag...
Jag borde egentligen kanske läsa lite nu men mitt huvud gör som sagt revolt och jag orkar inte, jag vill bara ligga i soffan och glo på TV. Men min mage kurrar också så det blir väl att snart fixa käk.

Hade ett bra snack med Mirja om distansförhållanden och hur dom liksom sticker lite i ögonen på folk eftersom de enligt de normer vi har i vårat samhälle är dödsdömda. Men hur det för en själv inte känns det minsta kontstigt. Visst skulle det ju vara bäst att alltid vara tillsammans och kunna träffas när man vill men man får inte glömma att det faktiskt funkar också. Vill man så går det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback