Robinson

Igår var det en slapp kväll hemma hos mamma och pappa.
Hela fredagen spenderades i Stockholm. Först var det föreläsning och sedan var det lite diskussioner innan jag träffade Mél för ett nyttigt snack på Waynes Coffee. Tycker om dig!!!
Sen for jag till pappas jobb för att åka med han ner till Nynäs där vi tänkte ta svininfluensavaccinet. Eller vi hoppades att vi trots att vi inte tillhörde någon av grupperna. Men då vi hörde av Elin att de nekade folk och det var kö vände vi och hämtade upp syster och vän och for hem till huset.
Dit kom sedan bror, flickvän och mamma och det blev mumsig middag med Flygande Jacob. Sen splittrades vi. Bror och Bella skulle iväg. Syster fick lite kompisar på besök och stängde i sann tonårsstil in sig på rummet.
Kvar var vi lite äldre och för oss vart det mammas otroligt goda äppelkaka, choklad och Idol i soffan.

Imorse vart det frukost och sen massa YouTube och lite radio. Efter det skulle mamma och pappa ner till Nynäs och jag åkte med med mitt grammofon-skåp jag ärft av mammas faster.
Lite Skypande och handlande senare så kom Karro hit för lite middag. Det blev pastasås som blev mumsig och sen vart det kaffe, té, choklad och massa chips. Trevlitg!!!! Karro åkte vid 21 och här sitter jag nu... Tittade lite på Robinson Karibien och det kan nog bli kul :)

Ska borsta gaddarna och läsa lite innan jag snart ska sova.
Later!

Kommentarer
Postat av: Mélanie

Jag tycker om dig med sötknul!! du är världens bästa att prata med:) Vi ses snart igen! puss och kram

2009-11-22 @ 11:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback