Je suis fatigué

Sitter här med filten omkring mig, med Mint Krokant-choklad och med Elin pratandes i telefon bredvid mig... Jag är så slut och jag ser fram emot att ha en helt ledig helg, inget jobb och inga måsten. Ska snart lägga mig men innan dess kommer en liten dags-resumé.

Imorse jobbade jag med Tobbe, det var ganska lugnt och det hände inte mkt. Sen gick jag hem och fixade lite lunch, korv Strofanoff :) Sen var jag tyvärr tvungen att ta TVn från Elin för jag skulle se en film som skolan ville att man skulle se. Den franska filmen Mellan väggarna.



Otroligt otroligt duktiga skådisar!! Filmen var bra men den var ganska svår att greppa även om den väckte massa tankar.

Efter filmen var jag seg. Elin var barnvakt åt Josse och jag tittade på lite bilder med dom medan jag flippade lite. Sen vart det pizza med Emelie och Elin och lite fika innan det var dags att jobba igen. Denna gång med Sandra. Det gick bra men vi båda var helt helt slut!!!

Så nu ska jag krypa ner i bädden.
Natti natti och later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback