Am I invisible because you ignore me?

Lugn, jag är inte deppig, ingen har ignorerat mig ;p Men jag tycker bara att det är en så bra mening!! Och vi har ju läst massa om identitet och så nu. Kommer från They Dont Care About Us. Var förresten och tittade på This is it för en vecka sen. Det var svårt att sitta still i stolen måste jag säga!! MJ's låtar får en verkligen att vilja dansa och sjunga högt.

Igår hann jag inte blogga något, hade en heldag i stan
. Åkte härifrån vid 6, skola på morgonen, läsa lite, äta, MR på Karolinska, hem, Karro och Uno hämtade Muffin, äta, jobba och hem... Jeez...

Idag är jag ledig och har tvättat och flippat runt lite. Nu ska jag sätta mig ner och läsa På tal om heder.
Ikväll blir det bio med syster och sen ska jag sova där eftersom Elin är på äventyr i norr... Det blir ensamt i den stora lägenheten när man är själv...

Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback