You don't even recognize

Nu har jag pluggat nästan hela tiden från 10.00. Med undantag för en timmes lunch det vill säga. Orkar nog inte mycket mer. Det går segt men framåt. Blir nog mer taggad efter att jag varit på intervjuerna. Har i alla fall tagit tag i lite vad är ett museum? och det känns ju bra. Så uppsatsen är jag inte alls stressad för.
Men att jag inte har tagit tag i det här med sommarjobb är det jobbiga. Vet att jag kan jobba i kiosken i år igen,har sagt att jag kan hjälpa på helger etc. Men jag måste ha lite mer pengar om jag ska klara att leva denna sommar.

Ibland önskar man att det inte krävdes pengar för att leva eller att det för den delen fanns pengaträd.
Jag hatar hur de ska styra ens liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback