Paradise City

Nu är jag kall och jag har ännu inte tinat upp helt även om jag kom hem för en timme sen. Jag och Mél var på Teg och såg hockey. Hejade på Timrå och hennes bror och dom vann :) Skönt att komma ut lite och kul att se på hockey. Vi var nästan som två små tanter med kaffe i termos och mandariner. Men skit i det, vi är ju studenter, vår budget är begränsad :p

Igår var en hur kul kväll som helst. Började med att vi träffades alla i centrum och skrev kort och så innan vi begav oss till Emma för att fira henne. Hon fick Lips till Xboxen av oss och det uppskattades verkligen :) Kul, bra Moa :) Så det blev lite Lips, lite ölspel och mycket snack innan vi begav oss ner på stan vid 11 där vi gick på REX. Där dansade vi nästan hela tiden! Schlagergolvet was the place to be :) Sen blev det såklart Vänner - the one where Ross smokes pot och Baloo hemma hos Micka innan kvällen slutade vid 3.

Här bjuder jag på lite bilder:


Efter lite trixande var det dags för Emma och Mél att prova Lips :)

Födelsedagsbarnet och Erik


Jag och bästa Eve


Y M C A!!

Det var en jättetrevlig kväll och jag hade superkul :)


Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH vilka fina bilder!! Vill ha den på mig och erik! :D

2009-03-01 @ 20:36:06
Postat av: Elin

Kommer på mailen inom kort.

Har ett annat sött kort på er oxå... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback