Drops

Nu har folket gått hem. Dagen till ära blev det en god våffelmiddag som avnjöts med en mängd olika tillbehör och för att inte tala om massa skratt. Härligt! Jag behövde er ikväll...

Dagen har varit si å så.
Har lyckats skriva en del i uppsatsen vilket betyder att jag är näst intill klar och kan ägna helgen åt att packa ner mitt rum. Det känns lite sorgligt när packade väskor står på golvet och väggarna är tomma :/ Jag kommer att sakna alla här uppe så mycket, det hoppas jag att ni alla vet! Och jag kommer att sakna Umeå.



Idag är också dagen för slut. Åntligen fick jag lite fason på det hela och det var väl ganska väntat. Men jag börjar tvivla på migsjälv vilket jag inte borde. Det känns bara, oavsett vad alla säger, som att jag aldrig kommer att träffa någon som blir kär i mig. Jag känner mig dum, att min personlighet bara går att vara vän med! Men det kommer gå över. Och hela situationen känns bara tråkig för jag hade i alla fall hoppats på ett ordentligt avslut men så är det ibland.

Mycket roligare var det dock att prata med Elin hemma i södern i telefon.
Vi har inte pratat på jättelänge och jag tror att vi babblade på i en och en halv timme innan det var färdigt. Tycker att det är så skönt att bli lite utskälld ibland för då fattar jag att jag tänker fel <3

Min blogg är inte min klagomur utan mitt bollplank
Nu ska jag sova! Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mm, ganska mysigt är det faktiskt ;) Se, till å med jag har insett fakta.. Dags att du fattar att det inte är dig det är fel på!!

<3

2009-03-26 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback