Heartless

Jag hade skrivit ett långt och blödigt inlägg förrut men jag publicerade det inte. Sen gick jag och tränade och jag tänkte och tänkte. Träningen gick så himla bra och nu är jag inte så ledsen längre. Mest sur. Sur för att jag tycker att det är fegt att inte höra av sig och säga att nej, det funkar inte.. Det hade jag kunnat ta och då hade jag fått vara ledsen. Men nu har jag insett att varför ska jag vara ledsen för? Om han nu är så här så är det inte värt det. Han kan vara hur gullig som helst mot mig när vi ses men det måste han ju vara på alla plan. Och hör han av sig vill jag ha en förklaring. Och jag vet "man ska inte höras för snabbt efter ma har setts och yadayadayada" men det skiter jag i för jag tycker att man i alla fall borde ha vettet att svara på ett sms. Och ja, han kan ha glömt men jag personligen tycker att han borde höra av sig ändå efter 3 dagar, för jag har gjort det redan.

Nu stryker vi ett streck över det här och blickar framåt. Jag är värd mer och jag har äntligen kommit över spärren som gör att jag inte kan bli arg och sur. Nu får vi se vad som sker. Kan ju inte komma över att jag tycker att det är tråkigt men. Jag kanske överreagerar but so be it...


Och om två och en halv vecka är jag i Sydafrika. Jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner tyvärr igen mig i mycket av det du skriver och kan bara säga att du verkligen är värd något bättre!

2009-03-24 @ 17:58:05
Postat av: Henrik

Glömde visst mitt namn....

2009-03-24 @ 17:58:59
Postat av: Elin

Vi har ju redan pratat om det här men jag håller med !! Du förtjänar tusen gånger bättre än att behöva vara ledsen för att nån jävel inte ens kan svara på ett sms Elin.. Glöm inte det! Kramar

2009-03-25 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback