Up, up and away...

Jag ska ta bussen om en timme in till Sthlm och Nordiska museet. Det blev lite ändrade planer eftersom det kört ihop sig för den jag ska träffa. Men det är lika skönt att åka in idag. Behöver inte släpa på någon väska plus att jag kan kanske få åka med pappa hem :)
Jag tänkte också springa in på H&M och se om de har de där skorna. Jag vill ha dom nu!! Förhoppningsvis har dom väl ett större sortiment här i Sthlm så det finns inte bara ett par skor i min storlek. Dessutom kryllar det av H&M i stan så jag har ju några att välja på.

Vi hörs ikväll kära ni....

Kommentarer
Postat av: Mélanie

Hej!

vilken tid kommer du imorgon? tänkte arangera en gråt kväll med höstlegender här på biograf Mél och eftersom det är en heldel indian med i den filmen tänkte jag att du säkert vill vara med:) så kommer du i god tid imorgon kör vi då annars Lördag:)

puss och kram och grattis till den rätta vägen!

2009-03-05 @ 13:13:40
Postat av: Elin

Åh, jag älskar den filmen!!!! Men tyvärr kommer jag hem vid 22.30 :/ Och på lördag är det ju melodifestivalen!!

Men vi ordnar det :)

Kramkram

Postat av: Mélanie

jag tänkte det jag med, men sen kom jag på att det är andra chansen på lördag så man har ju sett alla bidrag redan!:)

2009-03-05 @ 20:28:44
Postat av: Elin

Jamen det har du rätt i!

Höstlegender på lördag röstar jag för då :)

2009-03-05 @ 23:05:17
URL: http://ailien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback