Under my umbrella

Oj, bloggtorka ett tag. Jag har helt enkelt inte orkat sätta mig ner och skriva.
Idag var det universitetet som gällde för en grupphandledning. Tyckte det var kul och jag känner mig bra :) Efter det blev det lunch på skolan och nu har jag kommit hem för ett tag sedan. Mina fötter var dyngsura och jag måste införskaffa ett par skor som inte läcker så här i slasktider. Men stan på torsdag så :)

I söndags var jag trött. Lördagskvällen spenderades med Eve och hennes vänner på REX :) I alla fall, största delen av söndagen låg jag och kollade TV. Bölade som en gris till Spårlöst och tittade på The Hills. Orkade verkligen inte laga mat och pizza var ett lockande alternativ. Så vid 6 snåret blev det pizza med Mél och Micka och det var så trevligt. De gick inte förens vid 22 och då hade vi pratat av oss en hel del. <3

Igår var det skola på dagen och träning på eftermiddagen. Och nu har jag sökt ett antal sommarjobb också :) Håller tummarna!
Nu tänkte jag gå in på studera.nu och anmäla mig till Socialantropologi i höst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja pizza lät bra för mig också, tyvärr var jag allt för död efter helgen att jag inte ens orkade smsa...

ses imorgon! lunch tillsammans vid 11.45 som vanligt?

kram!

2009-03-17 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback