So nobody hears

Nu har jag och Grace vart på Core Control. Det var jobbigt för min mage men fy vad man blir irriterad över att balansen inte är som den varit. Måste utmana kroppen så att jag kan träna upp en lika bra balans igen som jag hade innan 2003!!!

Idag har jag skrivit en massa. Eller massa och massa men endel. Och jag har läst. Det känns bra och jag vet vad jag ska skriva. Imorn ska jag skicka in till Pär för på tisdag har jag den sista enskilda handledningen. Bra bra :)



Videon är sjukt dålig (därav denna stillbildsvideo), verserna är tråkiga och texten är väl inte den bästa men sångaren har så fin och len röst. Älskar den! Och jag vill festa när jag hör låten! Nästa gång blir det R'n'B golvet va?!?! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback