Rehab

Magen kurrar och jag ska snart gå och fixa god frukost. Med marmelad, kalkon, gurka och ost.

Idag är det första dagen i min så kallade internetreahab. Igår låg jag och funderade, det är inte nyttigt och jag är nästintill besatt av att kolla bloggar, logga in på Facebook, slappa på YouTube, titta om jag fått något spännande mail eller skriva här. Men nu får det vara nog. Jag går ut hårt! Två gånger per dag gäller nu... Såklart får jag lyssna på musik på YouTube om jag fortfarande gör något vettigt också och jag får blogga när jag känner för det men sedan är det stopp. Jag ska läsa, gå prommisar,träna, äta frukost på riktigt eller något annat viktigt. Det här blir great!

Fint väder är det idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback