Queries

Min mamma fyller ju faktiskt 50 i år och då måste jag se till att ha något extra fint på mig.




Klänningen har jag provat i butik så jag vet att den passar, men är den för "tung" för en vårfest?!
Kjolen såg jag idag och jag tycker den är jättefin. Skulle vara så fint med en vit top och någon fin hårupsättning.
Hjälp mig mina läsare. Vad tycker ni?!

Är hursom helt förälskad i dessa skor och jag funderar på att köpa dem:




Nu ska jag äta lite lunch och gå till skolan. Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Mélanie

KLÄNNINGEN!! KLÄNNINGEN!!

2009-03-02 @ 12:37:38
Postat av: Emma

Ja jag håller lätt med Mélanie, Klänningen! ...och skorna :D

2009-03-02 @ 13:37:50
Postat av: Mikaela

Jag gillar klänningen jag med!

Rosa känns lite som din färg =)

2009-03-02 @ 16:28:46
Postat av: Elin

Jag lutar mest mot det själv. :) Så får det bli.. Tack för råden :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback