One night in Bangkok

Okej, idag var jag i Sthlm. Det börjar verkligen bli vår här nere nu! Så skönt.
Innan jag skulle på Nordiska sprang jag runt och tittade efter skor. Det blev inte sånna som jag sett på H&M men väl fick jag två par för 348:- på Skopunkten. Och eftersom jag inte gillar att beställa saker, jag vill kunna ha på mig det nya direkt, så blev det att jag köpte ett par liknande skor som de jag sett. Men dom här var minst lika bra! :) Finfina! Finare i verkligheter än på bilden dock...



  Dessutom behöver jag ett par tygskor till i vår.

Efter det tog jag bussen ett stycke, sedan satte jag mig på Strandvägen och åt min apelsin i det fina vädret.
Tog en bild av Nordiska museet som blev bra, lägger upp den här men min USBsladd är tyvärr hemma så det får bli senare...

Mötet gick bra. Väldigt kul att pratas vid och många idéer fick jag.. Nu blir det bara att börja skriva.
Så nu på kvällen har jag ätit, handlat matsäck och saker till morgonens bussfärd samt tittat TV.
NU ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback