My life

Godmorgon!
Idag är det molnigt här i Umeå. Perfekt dag för att plugga, för det ska jag göra idag...

Igår kväll var jag, Micka, Grace, Mattias och Henke hemma hos Mél och tittade på Legends of the Fall. Jag har sett den förr men jag kommer inte riktigt ihåg hur den var. Den var okej. Jag gillade Anthony Hopkins i filmen, han spelade bra... Sen såg vi lite Sex and the City innan vi gick hem jag och Micka vid 00.40. Senare än jag trodde!

Vaknade vid 3 av att det var efterfest i korren. Så kan det vara på lördagar i korridorslivet och det är lugnt, bara det inte är på en tisdag!! Det låter ju här som att folk står precis utanför ens dörr även om de inte gör det. Fast jag somnade om.
Nu har jag varit uppe sen 8.00 och tvättat.

Trevlig söndag!! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu vet jag vart jag kände igen Alfred ifrån! Han spelar Benny i Benny och Joon =)!

2009-03-08 @ 13:01:07
Postat av: Anonym

Åh, okej.. Jag har inte sett filmen så jag måste känna igen han från nåt annat... Hm...

2009-03-08 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback