Let me see...

Vad jobbigt det var att gå upp idag och vad svårt det var att sova igår... Jag tror att det är omställandet av klockan som spökar.

Sitter i köket medan golven torkar i mitt rum. Klockan 10-12 är det besiktning. Så har det blivit stopp i toan också.. Tänkte gå till skolan efter lunch för att läsa och fixa lite det sista med uppsatsen. Imorn bor jag hos Emma och Erik :) På onsdag är uppsatsen klar och vi ska äta på restaurang. I helgen är det fest! Trevligt trevligt...

Igår fick jag hjälp av Micka som sagt med att bära lite lådor. Pulkan jag fick i födelsedagspresent kom väl till pass :) Sen kom hon och drack lite té och vi tittade på Wipeout. Peter vann!! Woho... Det var så spännande när man faktiskt känner någon också :) Skoj!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har träningsvärk idag =)

2009-03-30 @ 17:34:16
Postat av: Elin

Jag oxå, är helt stel i ryggen! Otränad ja :p Men tack igen för att du hjälpte till Micka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback