It's only words, and words are all I have...

Här sitter jag nu och ska inom kort hoppa in i duschen. Träningen idag var seeeeg men jag gjorde i alla fall mycket bra ifrån mig och jag är nöjd. Känner mig dock lite frusen nu och funderar på om jag kanske håller på att bli sjuk? Eller är jag bara allmänt nere?!?
Har suttit i skolan idag och skrivit sen 9, det var väl bra jobbat? Men jag blir sur på de himla datorerna i HUMhuset men what to do liksom. Ny datasal? Yes...
Tror ni inte att dammsugaren är borta fortfarande? Nu börjar jag bli riktigt sur... Jag vill ju städa innan helgen ju...

Näe, nu slutar jag för nu. Idag blir det These Streets med Paolo Nutini :)


Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej ett litet tips; det finns minst två stycken datasalar på bibblan på campus. Vet inte hur bra de datorena är, men de måste vara bättre än datasalen i humhuset. Eller så tar du med din dator och sitter i "tysta rummet", så gör jag för att få något gjort :)

2009-03-12 @ 18:12:07
Postat av: Elin

Vad gulligt :) Jag tror tyvärr att jag lider av någon sorts fobi för att ha massa studerande runt mig när jag skriver på datorn, speciellt sånna som jag inbillar mig är smartare än jag :p Och i Humdatasalen är det näst intill tomt så det funkar för mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback