In the heat of the night...

När jag fixade mig imorse för att gå på handledning i skolan märkte jag att jag inte sminkat mig eller för den delen fixat mig ordentiligt sen i fredags. Frågan är då om detta tyder på att jag har varit duktig och suttit hemma och pluggat dagarna i ända? Nej, det gör det definitivt inte. Jag har helt enkelt inte behövt för även om jag varit ute, utanför rummet, har jag spenderat tiden hemma hos vänner eller på gymet. Man behöver perioder ibland som är slappa till tusen och då man verkligen kan dra benen efter sig, käka chips, titta på film och bara snacka massa skit. Jag har en liten känsla av att resten av tiden här i Umeå kommer vara fullspäckat.

Nu ska jag plugga innan det är dags att svettas lite när det blir Step muskel på IKSU. Nu kan vi det här, pumpa :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback