Fredagslista - Melodifestivalen

Ja, jag hann visst inte med någon lista igår så jag kör idag istället.

Mina favoriter i Melodifestivalen:


1: Stay the night - Alcazar. Dansant låt som fastnar på hjärnan direkt. Härlig! Otroligt snyggt framträdande också. Den vill jag se i Moskva!
2: Love love love - Agnes. Inte så starkt framträdande men låten var bra för det. Snygg outfit. Har fastnat för strofen Take me higher than high...
3: Baby Goodbye - EMD. Har en tendens att bli lite tjatig men jag tycker att den faktiskt växer när man hör den fler gånger. Ändra framträdandet bara!
4: Så vill stjärnorna - Molly Sandén. Den absolut bästa balladen detta året och jag tycker att Molly är duktig. Inte alls den bästa låten men förtjänar en plats här.
5: You're my world - Emilia. Emilia tycker jag inte klarar låten med sin röst som låter lite klen. Men en okej låt som fastnar.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du måste ha glömt HEATs låt hörru

2009-03-14 @ 15:11:14
Postat av: Elin

Jag visste att du skulle påpeka det men tyvärr var den inte tillräckligt bra i mina öron...:p

Postat av: Elin

Hrmpf

2009-03-14 @ 18:26:46
Postat av: nelly

ohhnej, vad är det jag ser? emd och molly på toppfemlistan? :O herregud vad fel du har :P håller med om alcazar dock.. :)

2009-03-15 @ 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback